Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb. (PDF)
1. Oficiální název
Domov pro seniory Černá Hora, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel:
Jihomoravského kraje
Žerotínovo náměstí 449/3
601 82 Brno
Základní účel zřízení: poskytování pobytových sociálních služeb seniorům
Hlavní činnost:
- Domov pro seniory
- poskytování pobytových služeb sociální péče formou celoročního pobytu osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu a v důsledku svého věku a zdravotního stavu vyžadují pravidelnou pomoc jiné osoby, ne však péči v lůžkovém zdravotnickém zařízení (dále jen uživatelé),
- poskytování ubytování a stravování uživatelům,
- poskytování základního sociálního poradenství,
- poskytování pomoci při zvládání běžných úkonů o osobu uživatele, při osobní hygieně příp. zajištění podmínek pro osobního hygienu,
- poskytování ošetřovatelské péče, pokud je potřebná,
- zajištění lékařské péče pro uživatele,
- poskytování rehabilitační péče uživatelům,
- organizování a poskytování kulturní péče, zájmové, aktivizační a sociálně-terapeutické činnosti uživatelům,
- poskytování pomoci při zajišťování dalších sociálních služeb jinými organizacemi,
- poskytování pomoci při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí uživatelů, vše při zachování přirozené vztahové sítě, respektování práv a lidské důstojnosti každého uživatele
- Domov se zvláštním režimem
- poskytování pobytových služeb sociální péče formou celoročního pobytu osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, trpícím stařeckou, Alzheimerovou nebo jinou formou demence a v důsledku svého zdravotního stavu vyžadují pravidelnou péči, ne však péči v lůžkovém zdravotnickém zařízení (dále jen uživatelé),
- poskytování ubytování a stravování uživatelům,
- poskytování základního sociálního poradenství,
- poskytování pomoci při zvládání běžných úkonů péče o osobu uživatele, při osobní hygieně příp. zajištění podmínek pro osobní hygienu,
- poskytování ošetřovatelské péče, pokud je potřebná,
- zajištění lékařské péče pro uživatele,
- poskytování rehabilitační péče uživatelům,
- organizování a poskytování kulturní péče, zájmové, aktivizační a sociálně-terapeutické činnosti uživatelům,
- poskytování pomoci při zajišťování dalších sociálních služeb jinými organizacemi,
- poskytování pomoci při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí uživatelů, vše při zachování přirozené vztahové sítě, respektování práv a lidské důstojnosti každého uživatele s režimem přizpůsobeným jeho specifickým potřebám.
3. Organizační struktura
Seznam organizačních složek:
- Domov pro seniory Černá Hora, příspěvková organizace nemá zvláštní organizační složky
Organizační struktura
Kontakty
4. Kontaktní spojení
-
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Domov pro seniory Černá Hora, p. o.
Zámecká 1, 679 21 Černá Hora
-
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Domov pro seniory Černá Hora, p. o.
Zámecká 1, 679 21 Černá Hora
-
4.3 Úřední hodiny
pondělí - pátek po předchozí telefonické domluvě
-
4.4 Telefonní čísla
pevná linka: +420 516 426 441 (Spojovatelka - Denně od 5,00 hod. do 21,00 hod - přepojí vás na jakékoliv oddělení.)
Další kontakty
-
4.5 Adresa internetové stránky
www.domovch.cz
-
4.6 Adresa podatelny
Domov pro seniory Černá Hora, p. o.
Zámecká 1, 679 21 Černá Hora
Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk
-
4.7 Elektronická adresa podatelny
Elektronická podatelna
Další elektronické adresy
-
4.8 Datová schránka
n55kjzy
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu: 19-1213810247/0100
6. IČO
00380458
7. DIČ
Domov není plátcem DPH
8. Dokumenty
9. Žádosti o informace
Prostřednictvím elektronické pošty: reditel@domovch.cz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS): abpkin7
Podání písemně na adresu sídla organizace
Poštou: Domov pro seniory Černá Hora, p. o., Zámecká 1, 679 21 Černá Hora
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese
10. Příjem podání a podnětů
Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitelka školy, v případě její nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupkyně ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
11. Předpisy
-
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
Vyhláška č. 505/2006 Sb., kterou se provádí zákon o sociálních službách
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Zákon č. 2/1993 Sb., listina základních práv a svobod
Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
12. Úhrady za poskytování informací
13. Licenční smlouvy
14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
- V roce 2022 nebyly žádné informace požadovány.
- V roce 2023 nebyly žádné informace požadovány.